BABY SALMESANG

SYNG, SANS OG DANS MED DIT BARN

Kan babyer synge? Hmm, nej det kan de vel ikke, men de har stor glæde af forældrenes sang.

Babysalmesang handler om sangglæde og er en unik mulighed for en fælles musikalsk

oplevelse for forældre og børn.

Som en ekstragevinst har de voksne her en mulighed for at lære eller genopfriske salmer,

både gamle og nye samt opleve kirkerummet på en ny og anderledes måde.

Babysalmesang henvender sig til babyer ml. ca. 2 -10 måneder.

Forårshold 2024 hver onsdag kl. 9.30-10.30

Babysalmesang er et gratis tilbud for spædbørn fra ca. 2 til 10 måneder (ved opstart) og deres mor eller far. Alle kan deltage - og man behøver ikke at være god til at synge. Vi synger alle med hvert vores næb, og baby elsker at høre sin egen mors eller fars stemme.

Vi vil sanse, lave fagter og bevæge os til sangen med børnene i favnen.

Man véd at musik og sang er med til at stimulere selv de alleryngstes udvikling. Spædbørn, der stimuleres musikalsk, pludrer mere, er mere fysisk aktive og mere interesseret i social kontakt.

Efter salmesangen vil det være mulighed for en snak, samt en kop kaffe.

Holdet ledes af vores organist.

Yderlige information og tilmelding, kontakt Hans Ole Munkgaard

tlf. 25 99 85 13 eller organist@sdrfeldingkirke.dk.