Brug for en at tale med

Du er velkommen til at kontakte vores sognepræst Samuel Sandegaard Høeg for en personlig samtale om det, der måtte tynge dig.

Det kan være alt fra mindre udfordringer til sorg, sygdom, ensomhed, skilsmisse, personlige problemer, familierelationer, tvivl, tro og tanker om fremtiden.

Der er ikke noget rigtigt eller forkert at henvende sig til præsten med. En samtale vil tage udgangspunkt i det, du gerne vil tale om.

Det koster ikke noget at få en samtale med præsten, og der er ingen krav om, at du skal være kristen eller tro på Gud for at henvende dig til ham.

Præsten har tavshedspligt. Du finder Samuel Sandegaard Høegs kontaktinfo her.

Det er også en mulighed at benytte tjenesten Sjælesorg på nettet – læs mere her om Sjælesorg. Her kan du chatte eller tale fortroligt med en præst.

Eller du kan kontakte Sct. Nicolai Tjenesten. Er du rådvild, ensom, bange – kan du ringe til tlf. 70 120 110 og få en personlig, anonym samtale med en, der lytter til dig. Vedkommende har tavshedspligt.
Sct. Nicolai tjenesten kan benyttes af alle. Det er en folkekirkelig samtaletjeneste under Kirkens Korshær.