Lovsangsgudstjeneste

Vi vil gerne så mange som muligt i Sønder Felding kirke mærker der er plads til dem.

Derfor tilbyder vi ud over vores almindelige højmesser både familie- og spaghettigudstjenester,

samt lovsangsgudstjenester.

Med lovsangsgudstjenesterne vil vi prøve at henvende os til dig, som godt kan lide at synge,

og som i øvrigt også godt kan lide en gudstjenesteform med lidt friere rammer.

Lovsangsgudstjenesterne er gudstjenester, hvor vi prøver at få menigheden i spil. Det betyder også, at man til disse gudstjenester oplever, at det er et team, der bærer gudstjenesten, og ikke kun præsten, kirkesangeren og organisten.

Nogle gange vil vi forsøge vi at få et band udefra til at spille, andre gange bliver det med et lokalt islæt.

Har du lyst til at være med til at præge disse gudstjenester er du altid velkommen til at kontakte sognepræsten eller organisten klik her for kontakt. Vi har altid brug for flere frivillige, som måske kan hjælpe med en bøn, noget drama/skuespil, Powerpoint, eller med at synge eller spille – ja, slip bare fantasien løs.

De lokale IMU’erne hjælper med det praktiske, så vi altid får noget at spise bagefter – enten i form af pizzaer eller som kaffe og kage.

Lovsangsgudstjenester som begynder kl. 16.00 vil derfor slutte med pizza, ligesom lovsangsgudstjenesterne, der begynder kl. 19.00 vil slutte med kaffe og kage.